dinsdag 14 februari 2017

Kerstmis

Liefste allemaal!

De kerstperiode ligt al eventjes achter ons maar hier toch nog enkele kiekjes :-).

In onze klas werd een echte kerstboom gezet die we met al onze zintuigen gingen waarnemen, alé toch bijna alle zintuigen.  Het proeven hebben we achterwege gelaten ;). 

Samen versierden we de boom met kerstversiering, zongen we kerstliedjes, knutselden we leuke dingen maar leerden we ook onze nieuwjaarsbrief!



Liefste

Aan het begin van het nieuwe jaar 2017                                
sta ik met mijn letterdoos
. klaar.                                       
De B van boos                                                                                    
stop ik terug in mijn doos
.                                                         
Ik tover van flieder fladder fluit
er een heleboel andere letters
 uit.
De
K van knuffels lief en zacht                                            
De U van uw kapoentje houdt de wacht .                
De S van santéee op het nieuwe jaar.
De J van joepie, het is feest !                                        
De E van een heleboel kussen om ter meest. 

Nu zet ik alle letters op een rij:                                              
K U S J E
Jullie krijgen een kusje van mij!                                       

            Je kapoentje,

                                   1 januari 2017



















































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten